تصویری عجیب از انیشتین
scientists life
...دانشمندان2...


موضوع: <-PostCategory->

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

senator73
ساعت11:45---12 اسفند 1390
سلام وبت عالیه
راستی به من هم سر بزنید قول میدم خیلی هم پشیمون نشید!


باران
ساعت14:20---1 اسفند 1390
وب قشنگي دارين.
خوشحال ميشم به منم سربزنيد!


آناهیتا
ساعت11:29---13 آذر 1390
سلام دوست من
خوبی ؟
پست باحالی بود
خبری ازت نیستش ؟؟!!!
کجای ؟
بیا پیشم ...........


بشار
ساعت10:25---18 مهر 1390

سوگند

به لبت ٬ به گیسوانت ٬ به کمان ابروانت ٬ به فسون دیدگانت ٬ به قشنگی لبانت ٬ به سپیدی دهانت ٬ به دل سخت چو سنگت ٬ به دو چشم سبز رنگت ٬ به نوای تار و چنگت ٬ به جمال آب و رنگت ٬ به دو گفته ی قشنگت ...
که ترا ز جان پرستم !
به قطار کاروانها ٬ به امیر ساربانها ٬ به عروس آسمانها ٬ به صدای نیستانها ٬ به نشاط باغبانها ٬ به صفای گلستانها ...
که ترا زجان پرستم !
به خدای کس ندیده ٬ به قشنگی دو دیده ٬ به غمی کز تو رسیده ٬ به شب نور و سپیده ٬ به عناب خوش بریده ...
که ترا زجان پرستم !
به کمال روح انسان ٬ به حیات جسم و حیوان ٬ به تمام اهل کیهان ٬ به صدای رعد و طوفان ٬ به نسیم عهد و پیمان ...
که ترا زجان پرستم !
به خدای جسم و روحم ٬ به خدای آسمانها ٬ به تمام کهکشانها ٬ به ستارگان روشن ٬ به نگاه پر شکوهت ٬ به قدوم خاک پایت ٬ به کبودی افق ها ...
که ترا زجان پرستم !
به سپیدی سپیده ٬ به گل و گیاه و صحرا ٬ به سکوت دریای احمر ٬ به غریو شهر بابل ٬ به بهار فصل هستی ٬ به لبان سرخ و مرطوب ٬ به خروش موج دریا ٬ به شکوه کوه الوند ٬ به چمن به دشت و جلگه ...
که ترا زجان پرستم !
به تمام عشق هستی ٬ به تمام آرزوها ٬ به تمام خاک دنیا ٬
به خدا اگر بخندم ٬
به خدا اگر بنالم ٬
توئی آخرین نگاهم ٬
توئی آخرین بهارم ٬
که توئی بهار عمرم ...


بشار
ساعت13:08---17 مهر 1390

میلاد رضای خدا مبارک باد !


بشار
ساعت11:24---14 مهر 1390

خدایا !

دستهایت را بگشا

بگذار حس هم آغوشی را با تو تجربه کنم

بگذار گرمای تنت، یخهای وجودم را آب کند

بگذار یکی شویم

عطشم را تو سیراب کن

دستهایت را بگشا

و بگذار

در آغوش امنت آرام بگیرم ...



بشار
ساعت14:15---13 مهر 1390




lovelorn
ساعت11:08---12 مهر 1390
فرقی نمیکند به کدام سمت رفته باشــی
سفر همان سفر است
چه یک قــــــدم از دل
چه هزار قدم از خانــه . ..
منتظر حضورت در وبلاگم هستم
من منتظرم نذاریااااااااااا


بشار
ساعت14:26---21 شهريور 1390
من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


lovelorn
ساعت12:54---8 شهريور 1390
سلام من برگشتم
اگه لینک من تو وبلاگتون نباشه بلا فاصله لینک شما از وبلاگم حذف میشه
منتظر حضور گرمتون هستم
منتظرمااااااااااااااااااااا


تنها
ساعت18:52---27 تير 1390
در پشت چارچرخه فرسوده ای / كسی
خطی نوشته بود:
"من گشته ام نبود !
تو دیگر نگرد
نیست!"...

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان:
ما را تمام لذت هستی به جستجوست.
پویندگی تمامی معنای زندگی ست.
هرگز
"نگرد! نیست"
سزاوار مرد نیست...
""فریدون مشیری""


lovelorn
ساعت16:24---14 تير 1390
کمتراز چشم تو نمیخواهم
نگاهم کن
آنقدر نگاهم کن تا چون نیلگون ترین شب
بر آسمان بشکفم
تمام آوازهایت را به جویبار بخشیده ای
و سبدت را به من
نزدیک بیا ؛
میخواهم لبخندت را بچینم.
__________________
سلام بالاخره اومدم
ممنون این مدت تنهام نذاشتین
منتظرتم
بیا به وبم


narjes
ساعت15:08---11 تير 1390
ایرادی نداره .
لینکم کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم .


بشار
ساعت12:05---25 خرداد 1390
غم بی پدری

ای بلبلان سرگشته ٬ ای پرندگان بی خانمان ٬ بیایید با دل من هماهنگی کنید شما هم ترانه ی غم بسرایید ...

آنگاه که دشت و کوهسار جامه ی گل نگار رجبیه برتن و پیر می کنند . آنگاه که درختان برای جشن رجب خود را به نیکوترین و با شکوه ترین زیورها می آرایند و همگان از غصه ها و غم های جانکاه دست بر می دارند و با شاخه های پر گل و در برابر لاله های نوین خود می نشینند و برای بوته های گل سرخ یاقوت گون نغمه ی شادی از دل بر می کشند ٬ صد آه وهزاران افسوس که غم و اندوه من پایان پذیر نیست ... آری این منم که تا ابد بی پدر خواهم بود ...

ای ابرهای سبک پی که دمی از پرتو خورشید همچون دوشیزگان پر آزرم گلگون می شوید و گاهی در دریای پر گهر آسمان همچون زورقی سفید فام به نظرم می آیید بیایید به همدردی دل تنگم سر در هم آرید و سیل آسا اشک از دیده بیفشانید . باغبان طبیعت به پاس این همه گهرهای گرانبها ٬ خرمن ها از خوشبوترین و دل انگیزترین هدیه ها و گلهای بهاری به شما پیشکش می کند ولی من اگر سیل از اشک دیده فراهم کنم سر به خاک آسوده ام ... این منم که تا ابد برای پدر سرگشته خواهم بود ...

ای جویبار با من هم داستان شو ... مویه کنان ٬ شیوه زنان ٬ از فراز سنگ ها و از این دره ها ٬ از راه های پر پیچ و خم بگذر ... سنگ بر سینه زن و برو که به پاداش این رنج های دلخراش روزی در آغوش نرم دلپذیر دریای پر چین و شکن نیلی رنگ جای خواهی گرفت ولی دریغا که من برای همیشه از آغوش گرم و پرحرارتی به دور افتاده ام ... من دیگر پدر ندارم تا با مهر و محبت سرشار مرا به سینه ی فراخ و مردانه اش بفشارد ...

ای ماه تندتر گام بردار تا چند خیره خیره در دیدگان اشک آلودم می نگری ! برو و در آغوش آن افق سر بلند چون کودکی ناز پرور بخواب و این شب پر درد و الم را بر من کوتاه گردان و خوش باش که شب های دیگر باز هم از افق خاور سر بر می آوری ... ولی افسوس که خورشید سعادت آسمان زندگی من برای همیشه غروب کرده و صد افسوس که با این همه گریه ها و ناله های من هرگز سر از خواب گران بر نخواهد داشت ...

ای پرندگان سحرخیز که بامدادان پیش از آن که دوشیزه ی آسمان سر از بالین افق بردارد با نوای شورانگیز خود مرا از خواب بر می انگیختید ٬ ای نسیم صبحگاهی که نیکوترین و شورانگیزترین عطرها را برای خوشایند دل من از گلزار بر می گرفتی و با وزش دلپذیرت گیسوانم را شانه می زدی اکنون بروید ٬ دست از من بردارید و بگذارید بخواب ابد فرو روم .من آن عزیزی را که به مهرش سر از بالین بر می داشتم از دست دادم . شما را به خدا بروید . از این پس طره ی گلهای چمن را بیارایید که من دیگر پدر ندارم تا بر گیسوانم شانه و بوسه زند ...

ای بنفشه های خوشبو ٬ ای سرخ گلهای دلفریب ٬ بروید برای وصف زیبایی های خود دلی دیگر بجویید دل زیبا پرست من تا واپسین دم زندگی از مرگ پدری عزیز داغدار خواهد بود ...

اما تو ای نسیم بلند پرواز ٬ بیا و از این پس برای تسکین دل شکسته و غمبار من مرهمی بپرداز . بیا ای پیک آسمان ها بدان جا که آرامگاه روح عزیزم هست پرواز گیر و پیام مشتاقانه ی مرا به پدرم برسان و بگو فرزند دل شکسته ی تو از مسافتی دور از آن تیره ی خاکدانی که زمینش می نامند بر گونه تو که همیشه گلگون بوده و هست ٬ بوسه میزند و تا آنگاه که جان در بدن دارد شقایق های خوشرنگ روییده بر خاک مزارت را با اشک دیده آبیاری خواهد کرد ...

دوست عزیز روز پدر مبارک !!!


بشار
ساعت13:30---22 خرداد 1390

یک توپ بسکتبال تو دست من چقدر ارزش داره و یک توپ بسکتبال تو دست های یک بسکتبالیست حرفه ای چقدر می ارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک توپ بیس بال تو دست من شاید بی ارزش باشه و یک توپ بیس بال تو دست یک بازیکن بیس بال چندین دلار بیارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است و یک راکت تنیس تو دست های آندره آقاسی میلیون ها دلار می ارزه ...
بستگی داره راکت تو دست کی باشه !!!
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه و یک عصا تو دست حضرت موسی (ع) دریای بزرگی رو می شکافه ...
بستگی داره عصا تو دست کی باشه !!!
یک تیر کمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است و یک تیر کمون تو دست های حضرت داود (ع) یک اسلحه ی قدرتمند بود ...

بستگی داره تیر کمون تو دست کی باشه !!!
دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست من دو تا ساندویچ میتونه بشه و دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست های حضرت عیسی (ع) هزاران نفر رو سیر میکرد ...

بستگی داره تو دست کی باشه !!!
همون طور که می بینیم ... بستگی داره ... تو دست کی باشه !!!
پس بیایید دلواپسی ها ٬ نگرانی ها ٬ ترس ها ٬ امید ها و رویا ها ٬ خانواده و نزدیکان مان را به دستان خداوند بسپاریم چون بستگی داره تو دست کی باشه ...


Nasim
ساعت16:17---15 خرداد 1390
سلام دوست من ..
وبت خیلی خوبه
خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
من تورو لینک میکنم...
بای تا های


آذرنگ
ساعت15:52---15 خرداد 1390
سلام لینکت کردم لینکم کن ممنون

ن.ص
ساعت13:06---15 خرداد 1390
سلام وبتون جالب بود.من لینکتون کردم اگه خواستین لینکم کنیدپاسخ:سلام به زودی شما رو لینک می کنم.

khalili
ساعت11:16---12 خرداد 1390
پیام مدیرlove:

سلام دوست عزیز.......

وب جالب و مطالب مفیدی داری

ممنون که به ما سرزدی و تشکر از دقت نظر شما.

بازم به ما سر بزن و با بیان نظراتت ما را راهنمایی کن
پاسخ:من هم از شما متشکرم دوست عزیزم.


رها
ساعت0:43---8 خرداد 1390
دوست عزیز وبلاگ جالبیست

آدم زمینی
ساعت20:50---7 خرداد 1390
سلام دوست خوبم
ممنون که به من سر زدی . با اجازه من لینکت کردم


شهاب
ساعت18:55---7 خرداد 1390
سلام
از پیامی که دادی ممنونم لینکت کردم
اگه خواستی لینکم کن
عنوانم:ترفند<تازه های فناوری> عکس...
وبیاگم:www.hess.loxblog.com


absolute
ساعت18:31---7 خرداد 1390
سلام
وبت باحاله لینکت کردم


آدم زمینی
ساعت16:53---6 خرداد 1390
دوست عزیزم
از وبت خوشم اومد همینطور هم از روحیه دانش دوستیت .
اگه دلت خواست به من هم سری بزن خوشحال می شم


تنها
ساعت20:38---5 خرداد 1390
سلام وب خيلي جالبي داري به منم سربزن من لينكت كردم شماهم لينكم كن

3a3ver
ساعت18:36---5 خرداد 1390
لينكيدمت
تو هم بلينك


reza
ساعت14:20---5 خرداد 1390
man veblogeto link kardam . age mishe to ham mano link kon

بشار
ساعت9:08---5 خرداد 1390
در سفر زندگی نشستن در قطاز خوب و مجهز چندان مهم نیست .
بلکه مهم آن است که انسان در ایستگاه خوبی پیاده شود ...


بشار
ساعت9:07---5 خرداد 1390
زندگی مانند جدولی است که هر کس رمزش را پیدا کند جایزه اش مرگ است ...

** SaMiRa **
ساعت19:15---4 خرداد 1390
__________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........
بدو آپ كردم........


نیلوفر
ساعت16:01---3 خرداد 1390
salaaaaaaaaaaaaaaaaamm
linkidamet
webetam kheili khoshmele


بهار
ساعت19:15---1 خرداد 1390
سلام
مرسی که اومدی تو وبم
شما لینک شدید
منتظرهستم منو لینک کنید
ممنونم


lovelorn
ساعت15:12---29 ارديبهشت 1390
سلام ممنون به وب من اومدين من لينكتون كردم منتظر خبر لينك شدنم هستم

m
ساعت10:21---29 ارديبهشت 1390
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0يه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0براي0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزيزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__


ElAhe
ساعت3:36---29 ارديبهشت 1390
سلام مرسی که اومدی فک کنم بچه درسخونی که رفتی طرف دانشمندا من لینک کردم شما هم بلینک.با بای

محمد
ساعت20:35---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيز از اين كه به وبلاگم سر زدي خيلي ممنومنم ...
با تشكر محمد


یاسین
ساعت16:29---26 ارديبهشت 1390
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی.

بشار
ساعت18:15---25 ارديبهشت 1390
زندگی

زندگی چون گل سرخ است

پر از خار

پر از عطر

پر از برگ لطیف

یادمان باشد !

اگر گل چینیم عطر و خار و گلبرگ هر سه همسایه ی دیوار به دیوار هم اند ...


http://bia2music_bia.loxblog.ir/
ساعت17:29---25 ارديبهشت 1390
مرسی دیوید فیلی وب خوبی کیف کردم داداش

hame chi
ساعت12:20---25 ارديبهشت 1390
salam link shodi

aminolla
ساعت12:05---23 ارديبهشت 1390

سلام گلم ممنونم که لینکم کنی منم لینکت میکنم دوست دارم. بازم بهم سر بزن مرسی


بشار
ساعت9:29---22 ارديبهشت 1390

لبهایی که تبسم را نمی فهمند ترجمان دلهایی هستند که تفاهم را نمی فهمند ...


بشار
ساعت9:27---22 ارديبهشت 1390

سازش با تنهایی نشانه ی توانایی عقل است .
امام هفتم (ع)


بشار
ساعت9:23---22 ارديبهشت 1390
زندگی چیست ؟

بیداری آنی است که تنها یک لحظه طول می کشد و دوباره به خواب می پیوندد .

فاصله ی کوتاهی است که تولد و مرگ را از هم جدا می کند .

جامه ای است که یک لحظه روح جاودان با حقارت بر تن می پوشد .

جرقه ای است که در تاریکی می درخشد و نا پدید می شود .

برقی است که از میان ظلمت خارج می شود و در آغوش ظلمت فرو می رود .

سرمایه ای است نا چیز که دور زمان به امانت می سپارد و پس از اندک مدتی باز می ستاند .

اسمی است که شایستگی احترامی را که به آن می گذراند ندارد .


aminolla
ساعت8:14---22 ارديبهشت 1390
سلام عزیز خوبی؟ من شما رو لینک میکنم شما هم منو با "تنهاترین عشق روزگار" لینک کنید مرسی

رها
ساعت15:00---18 ارديبهشت 1390
سلام من شما رو لینک کردم

بشار
ساعت11:45---18 ارديبهشت 1390

بنام الله که تمامی ذرات عالم بسته به ذات مقدس اوست ...
بنام الله که عشق را در وجودم به ودیعه گذاشت ...
بنام الله که دستم را بخشندگی آموخت ...
به یاد بیاوریم ...
چه کارهایی ما را زیباتر می کند . دنیا را جای بهتری می کند و چه کارهایی را می توان فراموش کرد ... رها کرد ... سخت نگرفت ...
چه چیزی مهم تر از دیدن ٫ لمس کردن و حساس شدن است ؟
می بینیم !!! همه ی چیزهایی را که در اطرافمان می گذرد . این یعنی احساس مسئولیت ٫ تعهد ٫ احساس وظیفه ...
می شنویم !!! و این یعنی بی تفاوت نبودن ٫ در خواب فرو نرفتن ...
لمس می کنیم !!! سردی و گرمی را ٫ داشتن و نداشتن را ٫ لذت و رنج را و این یعنی انسان بودن ...
پس از انسان شدن نباید ترسید . هر چه بیشتر متعالی شوی بیشتر می بینی و بیشتر دریافت می کنی ...
زندگی در حال حرکت است . هر چه سبکتر باشی آسوده تر در مسیر پیش می روی ! آنوقت شگفتی های زندگی ترا از به پیش رفتن باز نخواهد داشت ...
یادمان باشد ! وقتی به دیگران فکر می کنیم آنها را جزیی از خودمان بدانیم . یادمان باشد که آنها آدمک های کوکی نیستند انسان هستند و به یادشان باشیم ...
باید به یاد بیاوریم ...
چه چیزهایی ارزش دوباره دیدن ٫ شنیدن و لمس کردن را دارد و چه چیزهایی را باید ندید و از کنارش رد شد و حتی یک لحظه هم روی آن مکث نکرد ...
وقتی قدم های تو به سمت زندگی بخشیدن محکم و مداوم به پیش می روند تو ردی از خودت به جای می گذاری که هر کس آن رد پا را پیدا کند هدایت می شود و راه خودش را پیدا می کند اما وقتی با تردید و پوچی و بی تفاوتی زندگی کنی هیچ ردی از تو باقی نمی ماند ...
بگذار رد پای تو ترا به سمت زندگی بخشیدن و پذیرش مسئولیت هدایت کند ...
بگذار هر حرکتی از تو نشانی باشد برای گم کرده راه ها تا مسیر هدایت را پیدا کنند و تو شمع و چراغی باشی در راه کسی یا کسانی و پیوسته از حق مدد بخواه ...
و از حق مدد بخواه ...


بشار
ساعت11:44---18 ارديبهشت 1390

سلام عزیز
رفتم فال بگیرم که ....
ولی حسابی کیف کردم و خندیدم مرسی و متشکرم .
دوستت دارم ...
http://bashshar.loxblog.com/
عنوان وبلاگم هم عاشیقیزم !!! هست من ترکم و عاشق همه ...


maryam
ساعت14:10---15 ارديبهشت 1390
سلام مرسی که بهم سرزدین باشه لینک میکنیم شما منو با اسم تنهای من لینک کنید.من شمارو به چ اسمی لینک کنم؟

m.knikoo
ساعت16:58---13 ارديبهشت 1390
سلام به دوست خوبم من وبتو تو لینکم قرار دادم خوشحال میشم برا منم تو وبت لینکم و قرارر بدی به من سر بزن داداش ... قربونت برم خدافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : دانیال
سه شنبه 6 ارديبهشت 1398برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 137482
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

دانیال ٍ برای انسانهای بزرگ بن بستی وجود ندارد. زیرا بر این باورند که: یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت. از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)
ایمیل :

آمار بازدید
خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات